.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
وعده مدیرکل نوسازی مدارس استان ؛
تجهیز تمامی مدارس مازندران به سیستم گرمایشی استاندارد !
شمال نیوز : در حالی که بسیاری از مدارس استان همچنان از ضعف سیستم های گرمایشی رنج می برند اما مدیر کل نوسازی مدارس مازندران بازهم وعده سر خرمن داده و می گوید : در صورت افزایش اعتبار تا پایان سال 94 تمامی کلاس‌های درس به سیستم گرمایشی استاندارد مجهز می‌شوند !

شمال نیوز : در حالی که بسیاری از مدارس استان همچنان از ضعف سیستم های گرمایشی رنج می برند اما مدیر کل نوسازی مدارس مازندران بازهم وعده سر خرمن داده و  می گوید : در صورت افزایش اعتبار تا پایان سال 94 تمامی کلاس‌های درس به سیستم گرمایشی استاندارد مجهز می‌شوند !

قربانعلی شیرزاد در گفت‌وگو با یک خبرگزرای درباره اعتبار استانداردسازی گرمایشی مدارس مازندران افزود: سال گذشته اعتبار استانداردسازی گرمایشی مدارس استان 8 میلیارد تومان بوده‌ است.

وی با اعلام اینکه امسال اعتبار استانداردسازی گرمایشی مدارس مازندران 17 میلیارد تومان است، اظهار کرد: در صورت افزایش اعتبار تا پایان سال 94 تمامی کلاس‌های درس به سیستم گرمایشی استاندارد مجهز می‌شوند.

این درحالی است که با سرد شدن زود هنگام هوا در استان ، برخی از خانواده ها با ارسال پیام و تماس با « شمال نیوز » نگرانی شدید خود را از نابسامانی و عدم استاندارد سیستم گرمایشی در برخی از مدارس ابراز داشتند .

« شمال نیوز » بزودی گزارشی از وضعیت نابسامان برخی از مدارس تخریبی و مشکلاتی نظیر سیستم های غیر استاندارد گرمایشی مدارس شهر و روستاهای مازندران منتشر خواهد کرد .

کاربران و خانواده های عزیز نیز می توانند با ارسال گزارشات و مستندات خود ، رسانه خود را در تکمیل این گزارش یاری نمایند .

گزارشات و دیدگاههای خود را در این خصوص از طریق بخش نظرات این خبر و یا به نشانی info@shomalnews.com يا shomalnews@gmail.com ارسال نمایید .


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

منصف 27 آبان 1393
جناب آقای مهندس شیرزاد انسان شریف و پاکدستی است . من از هدف برخی کامنت گذاران خبر ندارم اما من با افتخار پشت سر این مدیر ارزشی و ولایتمدار نماز می خوانم . مهندس شیرزاد در قالب جناح و باند نمی گنجد و هیچ کس و هیچ جا سخنی سیاست بازانه از ایشان نشنید . خدا قوت آقای مهندس شیرزاد
ربیعی 27 آبان 1393
یک سئوال دارم آیا مدارس حق دارند برای بخاری و به قول آقایان سیستم گرمایشی از خانوده ها پول بگیرند . پس این سازمان عریض و طویل نوسازی مدارس چه .........می کنه ؟
نا شناس 27 آبان 1393
مدیر مدرسه دخترم میگه برای خرید بخاری کمک کنید وقتی اعتراض کرم گفت شما الان پ.ل دیدی بهتره تا بعد از مریضی و سرما خوردگی پول دوا و دکتر بدید این هم منطق شد پیگیری کن شمال نیوز
کارمند نوسازی 27 آبان 1393
اقاي مدير كل شما كه غمي نداري وقتي دفتر كارت از دفتر كار وزير كشور هم شيك تر شده بودجه مدارس رو خرج دفتر كارت مي كني ؟ خوب دم ودستگاه به راه انداختي تموم پروژه ها كه در سراسر استان خوابيده دوسال در مازندراني چه كار شاخصي انجام دادي اقاي استاندار كه لطفا به داد نوسازي برس مديركلي كه اصلا كارش شده فقط .........اداره كل و ايشان فقط عشقش شده مجلل كردن اتاقش از.....................
نا شناس 27 آبان 1393
اقای مدیر کل محترم - مدارس استان داره رو سر بچه ها خراب میشه . بخودت زحمت بده زیاد دور نیست برو مدرسه شهید یدالله پور ساری جنب هلال احمر ببین صدها دانش اموز توی ساختمان تخریبی دارن با چه افتضاحی درس میخونن.قابل توجه اقای شادمان مسول بازرسی اداره کل اموزش وپرورش استان
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 27 آبان 1393
آقاي كارمندترسو.اگرشجاعت داري با اسم خودت كامنت بزن واگر دنبال حق هستي بيا جلوي مديرحرفت رو بگو.واقعا ازاينكه دراين دولت جائي نداري داري ميسوزي.واقعا برات متاسفم.
نا شناس 28 آبان 1393
شما که اینقد با دل و جرات بودی چرا خودتو معرفی نکردی؟رنکنه اقای شادمان خودتون اینجوری برافروخته شدین و جواب دانش اومزان رو دارین میدین؟متاسفم براتون که جواب انتقادو با توهین میدین اقایون اعتدال گرا
مرتضی ........... 27 آبان 1393
همش دروغه درروستای لالیم ازشهرستان میاندرود مدرسه ای ابتدائی نوساز مدتی هست که آماده شد ولی چون پیمانکار پولش راازآموزش وپرورش نگرفت تحویل نمی دهد دانش آموزان ابتدائی به مدرسه راهنمائی نقل مکان کرده ودانش آموزان راهنمائی به ناچاردرمنزل استیجاری درحال تحصیل هستند بدون سیستم گرمایشن البته این دانش آموران ازیکسال ونیم پیش که مدرسه درحال ساخت بود به این اعمال شاقه دچارند یعنی درس خواندن دراتاق سرد وفضای عجیب؟ آن وقت این آقا وعده سرخرمن میدهد؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها به این نظر
شمال نیوز 27 آبان 1393
دوست گرامی ؛ شماره تماس خود را از همین طریق ارسال تا با هماهنگی جنابعالی ، برای تکمیل گزارش از وضعیت این دانش آموزان گزارش و عکس تهیه شود .
شماره تماس ارسالی نمایش داده نمی شود و نزد تحریریه شمال نیوز محفوظ خواهد ماند .
ناشناس 27 آبان 1393
باسلام،من هم به عنوان اولیا از وضعیت گرمایشی مدارس نگرانم،با وجود اینکه برخی از روستاهای چمستان از سال گذشته به شبکه نعمت طبیعی گاز وصل گردیده ولی متاسفانه به بهانه های مختلف ، هنوز از بخاریهای نفتی استفاده میکنند که امیدواریم مسئولین این مشکل را حل نمایند.
نا شناس 27 آبان 1393
سلام.واقعا دست مریزاد شمال نیوز
یک مطلع 27 آبان 1393
با سلام بنده در ابتدا خدمت همه هم استانی های عزیزم سلام عرض میکنم و این نکته رو خاطر نشان میشم که جمع دوستان در اداره کل نوسازی بطور جد و دلسوزانه پیگیر مسئله رفع مشکل گرمایش مدارس هستن و همین حالا که بنده در حال نوشتن این متن برای شما عزیزان هستم دوستانمان در این اداره در حال برداشت مدارس هستن لذا بنده خواهشمندم که ابتدا با صبر و شکیبایی بیشتر دوستان رو در انجام وظایف محوله یاری فرمایید و بدانید که در طرف مجموعه اداره کل نوسازی هیچ گونه کوتاهی صورت نگرفته است که در بعضی از موارد از خود گذشتگی این دوستان سبب تسهیل امور نیز گشته در پاسخ به دوستانی که تنها به معجزه اعتقاتد دارن هم باید بگم هر فرایندی نیاز به تامین بودجه و زمان کافی دارد که با تامین اولین بخش با تلاش افرادی که صادقانه و تنها با توجه به کسب رضایت الهی در این مسیر از هیچ گونه کوششی فروگزار نیستن در کمترین زمان ممکن این اتفاق خواهد افتاد و اگر قولی داده شده است حتما در کوتاه ترین زمان ممکن عملی خواهد شد
كارمندنوسازي 27 آبان 1393
سلام.اولا خواستم به آن كارمندنوسازي كه انتقادكرده بگويم،آيا تاحالا درمدت اين چندسالي كه دراداره كل هستي به اطاق مديرت مراجعه كردي تا مبلهاي پاره وپينه زده اطاق مديركل تو نگاه كني؟آياعوض كردن ميز كنفرانس بعد از 30 سال آن هم بخاطر انتقادهاي خودشما ،به اين كار ميگويند شيك كردن ؟چرا حقيقت وبه مردم نميگي؟شما وامثال شما دردوران دولت قبلي دراداره مانور ميداديدو حق اضافه كا روماموريتتان سربه فلك ميزد.ولي حالا چون مديركل محترم با توجه به عدم كاريتان اين مبالغ را كاهش داده داريد مديري كه كاملا خاكي ودل صافي داره روباحرفهاي بي ربطتان ميكوبيد.واقعا براتون متاسفيم كه خودتونو كاره اي تواين اداره ميدونيد وبااين كه ميدانيد هزينه تعميرات اداره با هزينه تعميرات سيستم گرمايشي فرق ميكنه بازم داريد حرفهاي بي ربط ميزنيد.اگر واقعا دلتان براي مدارس ميسوزد ودلتان براي دانش آموزان خوب استان ميسوزه چرا اين حرفها رو بصورت انتقادصحيح به مدير كل نميگي وبصورت يك آدم ترسو وناشناس كامنت ميزني.شايد هم بازيچه يك عده اي هستي كه نيروي اين اداره نيستن و دارن براي اين اداره تصميم گيري ميكنن.انشاالله خداوند ازگناه همه مابگذره كه درمورد ديگران بد قضاوت نكنيم.
نا شناس 26 آبان 1393
بنده متعقدم خيلي از مطالب نوشته شده توسط چند نفر از همكاران ميباشد و علت اصلي اينگونه نوشتار اولا مدير مانع سويي استفاده ثانيا مانع باند بازي و طائفه گري آنان شده است . و از طرفي در هر اظهار نظر بايد خداوند متعال را در نظر گرفت بعد قضاوت كرد اعتقاد دارم مهندس شيرزاد مديري توانمند ، پر تلاش ،ارزشي و وابسته به جريان خاصي نيست و كاملا در خط ولايت قراردارد . و ايشان اگر از روز اول در مازندران بعنوان مدير منصوب شده تغييرات و بعبارتي پالايش نيروي انساني انجام مي داد امروز شاهد تعضيف ايشان كه مخلصانه در خدمت نظام و جامعه بزرگ آموزش و پرورش ميباشد مورد هجمه واقع نمي شد. از طرفي خبرنگار بايد جوانب امر را در نظر بگير د و بعد مطالب را رسانه ي كند ايشان صادقانه اعلام داشته در صورت دادن اعتبار و تخصيص تا پايان سال 94تمام مدارس مجهز به سيستم گرمايشي خواهد شد و ايشان كاملا درست فرموده اند چون اعتبار و تخصيص به عهده استانداري ميباشد و لازمه به يادآوري ميباشد بيايد اتاق ايشان را با ساير مديران مقياس كنيد قطعا به اين نتيجه خواهد رسيد ساده ترين اتاق مربوطه به اتاق ايشان ميباشد.
کیان 26 آبان 1393
با سلام لطفا در خصوص میدا موانع روبرو کارخانه وفلاد اسرم بنویسید حداقل پنجاه مانع کار گزاشتن انکار ماشین افتاد تو میدان جنگی این چه بساطی هستش که راه انداختین کدوم کارشناسی همچین نطری داد استدالو توجیهی اونها چه بود مردم از زمین وزمان گرفته تا به مسئولین نظام بد وبیرا رهوفحاشی میکنند ...اموال مردم صدمه میبینه اخه هیچ کسی نیست جلوی این قضایا رو بگیره ....معاون سیاسی امنتی استاندار که هفته یکبار از این خط عبور میکنه شما که درک کردی چرا برخورد نمیکنی!!!!!
ناشناس 27 آبان 1393
با سلام. اقای شیرزاد ادم فوق العاده سالم و درستکاری هست . این اقایونی که در موردشون بد میگن دستشون از خیلی کارا کوتاه شده و منافشون در خطره
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 28 آبان 1393
از اونجایی که بنده میدونم ایشون همه کارا رو خودش داره انجام میده و به نظر شما این چه نوع مدیریتیه؟ پس خود رییس جمهور محترم هم بیاد ببینه فلان پروژه نوسازی چرا سفید کاریش عقب افتاده
ناشناس 27 آبان 1393
شیرزاد کارش درسته

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.071 seconds.